sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Joku random sasukenarutomakkarajuttu XD

Elä karkaa Konohasta!
Sasuke: Tää makkara on hidas paistumaan
Naruto tulee esiin: SASUKE!
Sasuke: taas sinä, uhkaat mua ja mun makkaraa!
Naruto: mä haluun sut takas Konohaan, en makkaraa!
Sasuke: mä en lähe minnekkää ilman mun makkaraa!
Naruto: missä se muuten on?
Sasuke: söin sen jo
Naruto: raakana?

Sasuke: mulla on niitä taskussa lisää!
Naruto: kabanossia?
Sasuke: joo, ja maku on juusto pippuri, nam
Naruto: miks sulla on niitä taskussa?
Sasuke: orochimaru halus et tuon sille mukanani 10 juustomakkaraa, mut otin evääks pari juusto pippuria.
Naruto: orochimaru!? siitä ukosta ei oo ku harmia!
Sasuke: elä hauku makkara miestä!
Naruto: tapellaanko?
Naruto ja Sasuke alkoivat tapella.
Hetken päästä Sasuke: SÄ LIISKASIT MUN VIIMESEN JUUSTO PIPPURIN!
Naruto: ei sillä mitää väliä, kunhan saan sut takas Konohaa!
Sasuke: mähän en palaa sen haisen pinkki hiuksisen luo joka valitti aina et syön epäterveellisesti!
Naruto: PALAA MUN TAKII!
Sasuke: no e.
Naruto: ja mikset?Sasuke: en tiiä, konohas on vaan tyhmii kakka päitä jotka ei tajuu makkaroista mitää
Naruto: en mä niistä mitäää tajuu joten palaa takas
Sasuke: just mä sanoin et siel on vaan tyhmii jotka ei tajuu niistä mitää!
Naruto: mä tiiän raamenista!
Sasuke lähti jo kävelemään pois päin
Naruto: hei mihis se hävis?........... hei kabanossien etiketti!...........joku varoitus, ’’jos syöt liikaa sinusta tulee riippuvainen’’
SASUKEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Sasuke: taas se huutelee mun perään
Hetken päästä Naruto on saanu Sasuken kiinni.
Naruto: mitä teet?Sasuke: paistan makkaraa ja päätin pitää grilli juhlat oron kaa
Naruto: mistä sä sitä makkaraa sait lisää?
Sasuke: kävin siwassa äske ku sä etit mua
Naruto: mun mielestä tän ois pitäny olla surulline juttu ku sää häivyit konohasta, mut tää näyttää vaan pelleilyltä
Sasuke: jaa kuka sano et mä oon surulline ku lähin sieltä ei makkara tietoisten luota?

4 kommenttia: